Blog ini Ditaja Oleh

Monday, December 14, 2009

Mengapa Kau Terus Menyepi?

Mengapa Kau Terus Menyepi?

Kau pergi sudah lama berlalu pergi
Tapi kenapa kau terus menyepi
Tiada khabar tiada berita kau kirimi
Mengapa kau seksa aku berterusan begini

Sudah sering aku kirim SMS buatmu tetapi tidak dibalasi
Kalau ada salah dan silapku kenapa kau berdiam diri
Mana mungkin dengan berbuat begitu aku akan mengerti
Kehilangan mu sentiasa aku tangisi

Memori ketika kita bersama dulu aku ingati
Tetapi kau terus mendiamkan diri
Membiarkan aku makan hati seorang diri
Kerinduanku terhadapmu sentiasa di hati

Terfikir aku kenapa kau jadi begini
Aku mulai merasa bimbang kerana kau terus menyepi
Adakah kau sihat, Adakah Kau sakit membuatkan aku terus sepi
Kalau ada salah dan silapku apa salahnya nyatakan pada aku ini

Aku mengangkat tangan menadah doa walaupun sepi
Memohon agar kau terus selamat dan dirahmati
Aku pohon maaf kerana aku tak tahu bila tarikh aku mati
Aku merayu padamu kirimkan berita untuk diriku yang sepi

Agar aku tak terus dihanyutkan rasa bimbang dalam diri
Jangan buat aku begini
Kerana aku tidak tahan lagi dengan penyiksaan ini
apa yang aku minta agar kau terus dihormati
[yieMEGA, D'Wakaf Mek Zainab, Kota Bharu, Kelantan]

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 KaryaMelayu2u | by TNB