Blog ini Ditaja Oleh

Tuesday, June 2, 2009

Dinginya Pagi Ini

Dinginya di Pagi Ini
{Nukilan: yiemega}

Dinginya di pagi ini
Rasa sejuk sampai ke tulang
Dinginya pagi ini
Teringat aku kepada kenangan yang tak dapat ku ulang

Dinginya di pagi ini
Aku tak mampu menyentuh air dalam kolah
Dinginya di pagi ini
Mengingatkan aku sewaktu bertugas di sekolah

Dinginya di pagi ini
Mengigatkan aku kenangan terindah
Dinginya di pagi ini
Bertugas sebagai kaunselor pelatih

Dinginya di pagi ini
Membuatkan aku teringin memakan buah bidara
Dinginya di pagi ini
Membuatkan aku teringat kepada SMK Zainab Dua

Dinginya di pagi ini
Pelajar-pelajar Zainab Dua sentiasa ingatan
Dinginya di pagi ini
Kenangan bersama mereka tidak dapat aku lupakan

Dinginya di pagi ini
Aku bermunajat dan mohon kepada tuhan yang esa
Dinginya di pagi ini
Agar Impian Pelajar Zainab Dua Menjadi realiti sentiasa

Dinginya di pagi ini
Aku ingin menasihati pelajar zainab dua
Dinginya di pagi ini
Agar patuh pada guru yang berusaha sentiasa

Dinginya di pagi ini
Aku ingin kirimkan salam sejahtera
Dinginya di pagi ini
Pada semua pelajar zainab dua yang berusaha sentiasa

Dinginya di pagi ini
Pelajar Zainab dua jangan kau lupakanya
Dinginya pagi ini
Mungkin suatu hari tiada lagi pagi yang dingin dan mungkin tidak sama keadaanya

Reblog this post [with Zemanta]

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 KaryaMelayu2u | by TNB