Blog ini Ditaja Oleh

Saturday, June 27, 2009

KaryaMelayu2u berwajah baru....

Kerja-kerja pengubahsuaian blog KaryaMelayu2u akhirnya sudah siap sepenuhnya dengan harapan dapat memberi input dan karya untuk tatapan pelayar dan pembaca yang begitu setia dengan karyamelayu2u.

Terima Kasih saya ucapkan kepada sesiapa sahaja yang menjadi pelayar setia blog ini dan juga yang sudah menjadi pengikut (Follower) blog ini. Jasanya sentiasa saya hargai kerana tanpa mereka siapalah saya.

Adalah saya berharap bilangan pengunjung akan lebih meningkat selepas pengubahsuaian blog ini telah dilakukan dan juga saya juga berharap agar selepas ini blog ini dapat memberikan karya-karya terbaik buat semua.

Perlu diingatkan saya masih mentah di dalam bidang kesasteraan Melayu ini, namun saya tetap akan cuba memberikan yang terbaik buat anda, terima kasih di atas sumbangan anda selama ini...


Reblog this post [with Zemanta]

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 KaryaMelayu2u | by TNB