Blog ini Ditaja Oleh

Saturday, June 13, 2009

Terima Kasih Ayahku...

Terima Kasih Ayahku
{Nukilan: yiemega}

Ayahku kau telah banyak berjasa padaku
Disaat aku tidur engkau berjaga
Disaat aku berjaga kau masih lagi menjaga aku
Disaat aku bersedih kau penawar luka

Kau lah 'role model' aku
Setiap hari tanpa jemu ilmu kau curahkan
Di waktu pagi yang hening kau yang memberikan aku duit belanja aku
Kau yang menghantar aku ke sekolah menutut ilmu yang guru curahkan

Setiap hari kau berjasa padaku
Setiap ketika kau menjaga aku bagai menatang minyak yang penuh
Di saat aku ada masalah kaulah pembimbingku
Namun kini kau sudah tiada lagi untuk berbakti padaku

Namun aku tetap tidak akan melupakan jasamu
Jasamu akan ku balas sekadar aku mampu membalasnya
Aku kirim Doa buat Rohmu
Agar Roh dikau di tempat orang-orang yang sa'leh dan beragama

Ayahku Terima Kasih Di atas Jasamu
Selamat Hari Bapa Untukmu wahai Ayah
Aku sentiasa mengingati kamu
Walaupun aku sibuk dengan tugas di Sekolah
Reblog this post [with Zemanta]

0 comments:

Post a Comment

 

©2009 KaryaMelayu2u | by TNB